Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polska: 32%
Świat: 45%

Obsługę klienta najwyżej cenią firmy...
fot. geralt/ Pixabay.com

7 kompetencji miękkich, na które zwracają uwagę pracodawcy [ZDJĘCIA]

5. Obsługa klienta

Polska: 32% Świat: 45% Obsługę klienta najwyżej cenią firmy z Małopolski i Śląska. W południowej części naszego kraju tę umiejętność punktowało najwyżej 35% pracodawców. Szukasz pracy? Sprawdź ogłoszenia na Gratka.pl – Organizacje cenią pracowników, którzy wykazują się wysokim poziomem umiejętności obsługi klienta. Firmy, które nie potrafią wysłuchać potrzeb swojego klienta i dobrze dopasować produktu i usługi do jego oczekiwań, a potem utrzymać jego lojalności, będą ponosiły straty. Przedsiębiorstwa przegrają na rynku z firmami, które wiedzą, jak ważne jest ukierunkowanie na klienta i realizacja usług na najwyższym poziomie. Obecnie pracownik jest rozliczany za efekt końcowy swoich działań, a współczesny manager oddaje mu coraz więcej odpowiedzialności i swobody w działaniu, dlatego ważne jest, by dobrze zarządzał swoją pracą, optymalnie wykorzystywał czas w pracy i był efektywny – uważa Agnieszka Krzemień, ekspert ds. zmiany kariery z ManpowerGroup.

Zobacz również

Trener Arki przed meczem z Wisłą Płock: To jest znacznie lepszy zespół

Trener Arki przed meczem z Wisłą Płock: To jest znacznie lepszy zespół

Uwaga! Tu nie będzie wody!

Uwaga! Tu nie będzie wody!

Polecamy

Dawid Kroczek: Mecz z Puszczą nie będzie miał mniejszej skali trudności

TYLKO U NAS
Dawid Kroczek: Mecz z Puszczą nie będzie miał mniejszej skali trudności

Hajnówka. Ireneusz Kiendyś przed II turą wyborów

Hajnówka. Ireneusz Kiendyś przed II turą wyborów

Wyniki sekcji zwłok noworodka znalezionego w sortowni śmieci

Wyniki sekcji zwłok noworodka znalezionego w sortowni śmieci