Wybory do Sejmu i Senatu odbędą się 13 października 2019 r. W dniach 2-3 października w białostockich domach studenta pracownicy Urzędu Miejskiego w Białymstoku przyjmą od mieszkańców wnioski o dopisanie do spisu wyborców.
Prawo udziału w wyborach ma obywatel polski, który najpóźniej w dniu głosowania kończy 18 lat i nie został pozbawiony praw wyborczych. Warto pamiętać o tym, że osoby zameldowane na pobyt stały w Białymstoku są wpisywane do spisu wyborców z urzędu, bez składania wniosków. Wnioski mogą składać wszyscy wyborcy bez względu na to, czy posiadają jakiekolwiek zameldowanie.
Wnioski można składać w godz. 9.00-17.00 w następujących miejscach:
- Dom Studenta nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku – ul. Akademicka 3,
- Dom Studenta nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku – ul. J. Waszyngtona 23A,
- Dom Studenta nr 2 Uniwersytetu w Białymstoku – ul. S. Żeromskiego 1,
- Dom Studenta nr 3 GAMMA Politechniki Białostockiej – ul. Zwierzyniecka 8.
Urzędnicy będą przyjmować tylko wnioski o dopisanie do spisu wyborców w Białymstoku. Inne sprawy wyborcze można załatwiać w Departamencie Obsługi Mieszkańców przy ul. J.K. Branickiego 3/5 (pokój 19) w godzinach pracy urzędu.
Wyborcy mogą dopisać się do spisu także poprzez specjalny formularz „Dopisz się do spisu wyborców” na platformie ePUAP. Termin mija 8 października.
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 85 879 7979 oraz znaleźć na stronie www.bip.bialystok.pl.
Napięcie wokół Tajwanu. Chiny rozpoczęły manewry
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?