Nowy model obsługi od 20 lipca ruszy pilotażowo w czterech urzędach skarbowych naszego województwa: w Koninie, Lesznie, Pile oraz Wrześni. Od 3 sierpnia zostanie uruchomiony w Urzędzie Skarbowym w Wolsztynie.
Podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie można załatwić sprawę wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu planowanej wizyty. Zmiany mają na celu zapewnienie podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu podczas załatwiania spraw.
Wizytę będzie można zarezerwować przez m.in. na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych korzystając z zakładki Jak załatwić sprawę w urzędzie.
Umówić będzie można się również telefonicznie lub podczas osobistej wizyty w urzędzie.
Dzięki bezpośredniej obsłudze w siedzibie urzędu tylko klientów umówionych, unikie się kolejek, co ma poprawić komfort. Nadal pozostają aktywne wszystkie dotychczasowe zdalne formy załatwiania spraw w urzędach skarbowych, do których zachęca się w pierwszej kolejności.
Sprawy podatkowe można załatwiać poprzez infolinię Krajowej Informacji Skarbowej, strony: www.podatki.gov.pl i www.biznes.gov.pl oraz specjalne, dedykowane numery telefoniczne, działające w poszczególnych urzędach skarbowych. Ich numery można znaleźć na stronach poszczególnych urzędów w zakładce Kontakt.
ZOBACZ TAKŻE
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?