Starosta Jacek Skrobisz informuje, że w celu zwiększenia dostępności do usług wydziału komunikacji w Starostwie Powiatowym w Wolsztynie, od 13 lipca obsługa klientów odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji terminu i godziny wizyty na stronie internetowej powiatwolsztyn.pl. Z tym dniem nie będzie już możliwości umówienia się telefonicznie czy mailowo.
Indywidualny kod uzyskany podczas dokonywania rezerwacji będzie podstawą wstępu do budynku starostwa. Wejście w celu załatwienia sprawy odbywać się będzie nadal wyłącznie drzwiami bocznymi od strony parkingu.
Aby skorzystać z umówionej wizyty, należy przyjść kilka minut wcześniej, następnie wprowadzić swój kod w automacie biletowym oraz czekać na wywołanie. Przyjście po terminie jest równoznaczne z anulowaniem rezerwacji - poinformował starosta wolsztyński.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?