- Celem szkolenia będzie zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności pozyskiwania nowych klientów oraz budowanie z nimi partnerskiej współpracy - mówi Ewa Zielińska z Wolsztyńskiej Izby Gospodarczej. - Podczas szkolenia uczestnicy zyskają większą sprawność w wykorzystaniu telefonu w pozyskiwaniu klientów, zdobędą nowe umiejętności z zakresu telemarketingu oraz poznają źródła pozyskiwania klientów.
Szkolenie adresowane jest do pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży, do osób związanych z organizowaniem sprzedaży produktów i usług w firmie, jak również osób bezpośrednio obsługujących klientów.
Szkolenie poprowadzi pani Kamila Czarnuch - certyfikowany trener biznesu, socjolog, doradca psychospołeczny, wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Podczas spotkania uczestnicy otrzymają komplet materiałów szkoleniowych, a po szkoleniu - zaświadczenie. Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Warunkiem jest przesłanie karty zgłoszeniowej. Ilość miejsc w spotkaniu ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń, które przyjmowane są do wtorku 15 marca. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 068/384 56 29.
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?