. Zniknięcie nieuczciwego klienta zauważyła w poniedziałek 21 września pracownica obsługi, która chciała posprzątać pokój zajmowany przez mężczyznę. Okazało się, że jego nieobecność nie wynikała ze zwyczajnego wyjścia do miasta – w pokoju nie było również żadnych jego rzeczy. Pracownicy hotelu podjęli wielokrotne próby telefonicznego kontaktu z mężczyzną, które jednak okazały się bezskuteczne. To zadecydowało o poinformowaniu o sprawie policji. Starty, jakie poniósł właściciel hotelu, wycenione zostały na ponad 600 złotych. W sprawie wszczęte zostało postępowanie wyjaśniające, którego efektem może być przedstawienie nieuczciwemu klientowi zarzutu oszustwa. W przypadku potwierdzenia zarzutu mężczyźnie grozić będzie do 8 lat pozbawienia wolności.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?